Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем със спирачките 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    и четирите!
    трол след трол след трол

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Nik0 Покажи съобщение
      и четирите!
      Явно ти е кипнала спирачната течност. Ако е било нормално спускане на скорост и без да се налага прекомерна употреба на спирачките, нещо не е в ред. Но ако си се спускал с педала на спирачките...
      Можеш евентуално да сложиш някоя рейсингова течност, дето имат по-висока точка на кипене.

      А колегата с потъващия педал го разбирам, защото имам същия проблем на служебния пежак. Сменихме помпата на педалът и леко се повтвърди. Сервото не знам дали ще доживея да го сменим. Направи ми впечатление, че при рязко натискане на педала на спирачката той потъва все едно нямаш спирачки и хваща стотни от секундата по-късно.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #18
        А колегата с потъващия педал го разбирам, защото имам същия проблем на служебния пежак. Сменихме помпата на педалът и леко се повтвърди. Сервото не знам дали ще доживея да го сменим. Направи ми впечатление, че при рязко натискане на педала на спирачката той потъва все едно нямаш спирачки и хваща стотни от секундата по-късно.[/QUOTE]

        Благодаря за съвета, и при мен стана така горе-долу.
        Потъването го оправих ама не са резки както бяха, може би е защото сложих накадки ТЕКСТАР(с незнам си какво качество са), а докато старите(ЛУКАС) бяха уникални!
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
        Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

        Comment


        • #19
          Благодаря за съвета! Би ли препоръчал- някоя марка от тези РЕЙСИНГОВИ ТЕЧНОСТИ! 10х
          трол след трол след трол

          Comment


          • #20
            Колега провери за тези:
            Motul 5.1 - 260 градуса
            Ferrodo 5.1 -260 градуса
            Castrol SRF- 260 градуса
            Motul Racing(има я в Проспийд) точката на кипене и е над 300 градуса.
            sigpicAlfa Romeo

            Comment


            • #21
              Ще ги потърся... и подменя, дано помогне
              трол след трол след трол

              Comment


              • #22
                Здравеите

                И аз имам проблем със спирачките.На предното ми ляво колело спирачката заяде и не иска да отхлаби.Този механизъм подлежи ли на ремнот?И скъп ли е новият?

                Comment


                • #23
                  Подлежи на ремонт. Работата по апарата не е кой знае какво, но със смяна на течността, защото трябва да се изчисти системата от боклуците и може да отиде едно 70-80 лв. всичко. И е пак въпрос на състояние на апарата. Ако трябва да се ползва ремонтния комплект + още 20-тина лева. Така, че така казана цена без да се види какво точно трябва да се направи е несигурна. Може и 50 може и 100 лв да излезе.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Благодаря за отговорът.

                    Comment

                    Working...
                    X